vrijdag 11 december 2015

top 5 om 2016 ecologischer te starten

Bio AmableVandaag zal ik over iets helemaal anders vertellen. Het zal over Eco-producten gaan.
Eco-producten zijn eigenlijk biologische producten bv : zonder alcohol ...
dat is niet goed voor je huid. Ik zelf gebruik geen biologische producten in mijn huid,
terwijl dat dat niet goed is. Het beschermt meer je huid . Het is wel duurder dan als je naar de supermarkt gaat dan als je gewone producten koopt. Hier zijn 5 tips.


1.BV:foundation hier zitten geen UV- filters in of schadelijke stoffen voor je huid.
Geeft een egale teint . Deze kan je kopen online Bio Amable .















2. Zonder dat we het weten zitten ook in shampoo heel veel chemische producten in je haar smeer bv: Parfum Alcohol kleur. 
Maar met deze shampoo is dat dus niet. Het beschermt je haar voed je haar goed en zit geen chemische stoffen in. Het is  geschikt voor alle haartypes en ook voor haaruitval.




 


3.Voor je lichaam moet je natuurlijk ook je goed verzorgen en de zeep
Aleppo Soap Co. - Eau d’Alun Aluin Deodorantspraydie je misschien koopt zitten ook chemische producten en stoffen in deze heb ik thuis liggen en is heel aangenaam voor je huid ik ben ook voor veel allergisch voor maar deze product zou ik aanraden het is ook geschikt voor een gevoelige huid voor de oksels en voeten






 Green Energy Organics - Eau Ecolo Wild Violet4. Voor de meeste vrouwen spuiten ze ook veel parfum op hun huid. Maar  dat is heel schadelijk want er zitten veel chemische producten in. Maar deze parfum ruikt heel lekker en is bio, en je kan veel geuren kiezen en mijn lievelings is lavendel.











5. Natuurlijk dragen ook de meeste vrouwen veel lippenstift en daar zitten ook stoffen in die je mond gaat deze heb ik ook thuis en is lekker zacht en heeft een lekkere geur. En ik hou van een sexy mooi rood kleur.





Bio Amable


Hier is mijn lievelingswebsite.
als u nog een leuke website kent mag je dat zeker laten weten
groetjes xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten