woensdag 3 februari 2016

wat moet ik nu aan ?

Ken je dat in de ochtend dat je niet weet wat je moet aandoen? Ik sta zeker 15 min in de kast te kijken maar toch blijft het moeilijk.Er is bewezen hoe meer kleren je hebt.Hoe meer dat je gaat kopen en zegt ik heb geen kleren. Terwijl als je niet zoveel kleren hebt, heb je geen keus om gewoon een outfit te pakken.Hoe doe je dat nu best?

Voorbereiden: Wat ik altijd doe is net voor je gaat slapen leg ik mijn kleding klaar, en
zo bespaar je je 15 min in de ochtend.

Twijfel ?: Twijfel je over je soms over je  kleding? Dan vraag ik het soms aan mijn vriendinnen, of je zus.En als je het echt niet weet draag iets comfortabel.

Vertrouw op je stijl: Ik ken veel meisjes die zich schamen over hun kledingstijl maar waarom ?
jij kiest wat graag aandoet en niemand verplicht het je.Vertrouw op je stijl!

Als jij nog een tip weet, mag je hieronder reageren.


Groetjes xxx

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten