vrijdag 19 februari 2016

Daniel Wellington horloge







Hallo iedereen ik heb 7 dagen geleden een horloge gekocht.Deze Daniel Wellington
is echt een aanrader voor alle mannen en vrouwen zelfs voor een tiener.Het past echt
bij elke kledingstijl en ik ben er echt gek op.Sinds ik mijn horloge draag heb ik hem alleen uitgedaan bij het douche,aanraking van water,zelfs bij het slapen doe ik hem niet uit.
Veel mensen denken dan dat het horloge stuk gaat maar dat is niet zo.
Dit is eigenlijk de eerste echte mooie
horloge dat ik heb gekregen. Jullie kunnen op de foto zien dat ik het van Becart heb gekocht deze winkel is echt een vertrouwde winkel. Hij of zij geeft je aandacht,ik zat letterlijk 15 min aan het kiezen maar dat vond hij geen probleem.De winkel ligt in de stad Mechelen.En de horloge kost 160 euro. Echt wel de prijs waart. Je kan je bandje altijd veranderen(bv bruin,blauw) Ik heb voor een zwarte bandje gekozen omdat ik dat het mooiste vond en het staat bij elke kledingstuk. Ik heb 3 jaar garantie gekregen .En een tip is niet online kopen wat ik ken een vriendin van mij heeft dat gedaan haar 160 euro was dus weg. PAS OP!
Hier is de link in bio voor wie een kijkje wilt nemen.

http://www.becart.be/

Wat vinden jullie van de horloge? laat het maar weten


Groetjes xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten