dinsdag 24 november 2015

puisten camoufleren

hallo iedereen    pffff iedereen heeft wel eens last van een pukkel. en dan juist als je er mooist wilt uitzien bv : een trouwfeest of op de schoolfotograaf..... ik ben heel veel gaan uitproberen op mijn gezicht een créme speciaal voor pukkeltjes maar het hielp echt niet. ik ging echt met alles knoeien op mijn gezicht en er is maar 1 oplossing ( make-up).je kunt het enige camoufleren met foundation, maar hoe doe je dat nu het beste? .ik gebruik zelf vaak mac producten die blijven heel de dag zitten op je huid en geeft een mooi dekking.(die vind je in de ici -paris of online)


tip 1(eerst foundation en dan pas concealer) voor een mooi egale huit kies je een foundation die bij je gezicht past.
en daarna tip je de concealer met je vingertoppen of een make-upkwastje op de plekken dat je wilt camoufleren.
         

tip 2 :  (kies de concealer in dezelfde tint als je huid)
De concealer moet altijd dezelfde kleur als je eigen huid hebben.Te lichte concealers laten een 'kring' achter en zorgen er juist voor dat pukkeltjes en puistjes meer kan zien in de plaats van ze te camoufleren.


tip 3 : (gebruik een minerale poeder) Completeer je make-up met een mineraal poeder, zo zul je een mooiere en elegalere huid krijgen.
Het voordeel van mineraal poeders is dat ze de poriën niet verstoppen.



dit ware mijn tips hoe ik het doe misschien heb jij een andere manier en die mag je zeker laten weten.   





groetjes xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten