dinsdag 24 mei 2016

droog je nagelak in 2 min (wondermiddel)

Hallo iedereen, ik lak mijn nagels 2 keer in de week en het duurt minstens een uur voor het helemaal droog is. Ik zocht maar en zocht maar een oplossing voor het sneller te laten drogen maar eindelijk heb ik de wondermiddel gevondenen dat is haarlak. ik heb dit 1 week geleden gedaan en doe dit dit nu altijd. Dit zijn de stappen.




Stap 1: Breng je nagellak aan hoe je dat altijd doet.


Stap 2: Breng een 2de laag aan.


Stap 3: Breng zoals normaal je topcoat aan


Stap 4: Daarna spuit je een dun laag haarlak over je nagels, let wel op
dat je het minstens ( 25 centimeter) op je nagels spuit anders krijg je van
luchtbubbels op je nagels.


Stap 5: Was je handen niet met warm water maar met koud water en je water niet
te druk zetten of anders komen er deuken in je nagellak.



Veel succes  
Groetjes xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten